Brug for hjælp?

Få her hjælp til en bred række områder såsom at tjekke din ordrestatus og tracke dens færden, få svar på de gængse spørgsmål, få hjælp til returnering og reklamation og find guides til at løse problemer samt tips og tricks, så du får mest muligt ud af dit produkt.

PanzerScreen Kundeservice

brug for hjÆlp med kundeservice
tjek af ordre
faktura tjek
returnering reklamation

PanzerScreen lager - Aalborg

Hvad er adressen & åbningstiden?

Lageret er på Indkildevej 4D 9210 Aalborg. Lageret og telefonens åbningstid er åbent mandag-fredag fra 9:00-15:30.

Hvordan kontakter jeg jer?

Tlf: 71747610 Mandag-fredag fra 9:00-15:30
Email: kundeservice@panzerscreen.dk

Er PanzerScreen en fysisk butik?

PanzerScreen.dk er en online shop med lager i Aalborg. Vi er derfor ikke en fysisk butik, men du kan bestille din ordre til afhentning på lageret under leveringsmuligheder ved checkout.

produktstatus

Hvordan kan jeg se om et produkt er på lager?

Det vil altid fremgå, om et produkt er på lager på selve produktsiden lige oppe over kurven med antal, samt hvorvidt det er i restordre.

Hvad betyder det, når et produkt er i restordre?

Restordre betyder, at produktet ikke er på lager i Aalborg men skal bestilles hjem fra fjernlageret. Her er der en leveringsid på mellem 1-14 hverdage.

Kan jeg afhente min vare på lageret?

Du kan afhente din vare på lageret i åbningstiden. Mandag-torsdag fra 8:30-16:20 og fredag fra 8:30-15:20. Din ordre vil være klar til afhentning ligeså snart, du har foretaget købet. Vælg blot ‘afhentning på lager’ under leveringsmuligheder. Afhentning skal ske på lageret på Indkildevej 4D 9210 Aalborg.

levering & bestilling

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Du vil have modtaget et track and trace nummer i din email, hvor du kan spore din pakke. Har du endnu ikke modtaget det, så kontakt os på f.eks. mail eller chat, og så sender vi dig linket til tracking igen.

Hvorfor har jeg ikke modtaget et track and trace nr?

Du vil have modtaget et track and trace nummer i din email, hvor du kan spore din pakke. Har du endnu ikke modtaget det, så kontakt os på f.eks. mail eller chat, og så sender vi dig linket til tracking igen.
Bemærk: Tjek din spamindbakke, da det kan være endt der.

Min pakke står som 'ikke registreret'. Hvorfor?

Tjek om din ordre er en restordre. I så fald vil dette være, grundet pakken endnu er på vej fra fjernlageret og/eller ikke er hos DAO eller GLS endnu, som manuelt skal scanne hver enkelt pakke. Du vil kunne spore din pakke ligeså snart de scanner den. Er du i tvivl, så tag kontakt til os.

Hvad er leveringstiden på PanzerScreen?

Vi har dag-dag levering med både DAO & GLS. Vi anbefaler dog DAO, da det er både billigere, samt at DAO leverer i weekenden ligeledes. Bemærk om en ordre er i rest, da der er 1-14 hverdage leveringstid. Spørg endelig på f.eks. chatten, hvis du er i tvivl.

Hvorfor har i ikke flere leveringsmuligheder?

Vi har DAO & GLS, fordi det er de mest pålidelige samarbejdspartnere for os.

Hvor er min faktura?

Har du ikke fået din faktura, eller har du mistet den, kan du anmode om at få den gensendt af os via chatten eller mail.

Jeg har bestilt 2 seperate pakker. Kan de kombineres?

Har du bestilt to ordre med samme leveringsadresse og ønsker at kombinere dem for at spare en ekstra fragt, kan dette godt lade sig gøre. Det er dog vigtigt, at du tager kontakt til hurtigst muligt over telefonen på dagen tidligst muligt eller over mail dagen inden, så vi kan nå at rettet det. Ellers vil ordren allerede være pakket med en label, som er betalt og derved klar til at blive sendt.

Jeg har en ændring til min ordre - hvad gør jeg?

Har du ændringer (produktændring, adresseændring, levering etc.), tag da kontakt til os hurtigst muligt – gerne over telefonen, chat eller mail.

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Ønsker du at annullerer din ordre, kan dette lade sig gøre, hvis du straks efter bestilling henvender dig på telefon eller chat i tidsrummet for det. 09:00-15:30 mandag-fredag. Din pakke kan dog være pakket, hvorfor du vil modtage den, og den skal sendes retur til os for refundering.

betaling & finansiering

Hvilke betalingsmidler kan jeg betale med?

Du kan betale med VISA, VISA DANKORT, MASTERCARD, MOBILEPAY, VIABILL, BANKOVERFØRSEL og EAN FAKTURA.
Note: Vi anbefaler ikke bankoverførsel, da der kan gå længere tid, før betalingen bliver registreret hos os.

Har i Mobilepay?

Du kan betale med mobile pay, hvilket er blandt de letteste og sikreste betalingsmidler online i dag.

Hvordan fungerer finansiering?

Vi bruger VIABILL, som giver dig mulighed for at betale i rater frem for det hele på en gang.

Hvornår trækker i pengene for ordren?

Vi trækker pengene i henhold til loven om forsendelse, som vi skal. Ved bestilling af ordre fra fjernlageret, vil pengene blive trukket, når ordren forlader terminalen i fjernlageret.

Kan jeg købe et gavekort?

Har du behov for et gavekort, kan du købe et ved at kontakte os over mail på kundeservice@panzerscreen.dk.

Derfor anbefales bankoverførsel ikke

Du kan godt betale med bankoverførsel, men vi anbefaler det ikke, da der kan være ekstra/længere ventetid på, før pengene kommer ind på vores konto.

returnering & reklamation

Hvordan returnerer jeg en ordre?

Du kan finde returguiden via dette link.
Bemærk: Alle returforsendelse anbefaler vi sker med Track & Trace – aldrig som brevpost – og skal indeholde en kopi af fakturaen.
Bemærk også: Ved fortrydelse af køb, skal produktet kunne gensælges i ny stand. Emballagen må derfor ikke være brudt, og det hele skal være i forsvarlig stand, når vi modtager det.

Hvordan reklamerer jeg over en ordre?

Du kan finde reklamationsguiden via dette link. Bemærk: Alle returforsendelser anbefaler vi sker med Track & Trace – aldrig som brevpost – og skal indeholde en kopi af fakturaen.

Hvem betaler returfragten ved returforsendelser?

Som beskrevet i vores betingelser, du kan se via dette link er det købers ansvar at dække forsendelsesomkostningerne med mindre andet er aftalt direkte med os og bekræftet på email.

Hvordan ved jeg, når i har modtaget min returpakke?

Såfremt du har valgt levering med track and trace, som anbefalet, vil du kunne se, at den står som afleveret via leveringsselskabets sporingsportal.

Hvofor anbefales brevpost ikke?

Vi fraråder stærkt returforsendelse med brevpost, da der ikke er nogen garanti for, at varen når frem i forsvarlig stand, hvilket bare gør processen endnu længere. Det er samtidigt afsenders ansvar at sørge for, at pakken  leveres korrekt.

Hvorfor skal returpakker sendes med track and trace

Vi anbefaler returpakker, at de sendes med track and trace. Ellers vil du ikke kunne spore dem, og vi kan således ikke stilles til ansvar for, hvis det ikke når frem. Det er afsenders ansvar, at pakken når frem i forsvarlig tilstand. Vælg track and trace med pakkepost.

Hvorfor kan jeg ikke returnere min vare fysisk på lageret?

Lageret kan ikke tage imod returforsendelser, da der er nogle procedurer på plads, som varetages af kundeservice, og de starter ligeså snart en returforsendelse er bekræftet via mail. Derfor skal alle returforsendelser foregå med posten, så det rette personer modtager dem.

Hvornår overføres pengene til min konto ved retur?

Før at dine penge kan komme retur på din konto, skal vi have modtaget pakken, og konstateret, at den er ubrugt og ubrudt. Se eventuelt vores returnering og reklamationspolitik for mere omkring dette.

Fra du har afsendt pakken retur til os, afhænger det af leveringstiden, på det fragtselskab du har valgt at tilbagesende din pakke med. Når pakken er blevet leveret til os, og vi har konstateret, at produktet / pakken lever op til de krav der er gældende for en godkendt returnering, vil dine penge blive refunderet.

Fra refunderingen er godkendt, og til du har pengene på din konto, vil variere alt efter hvilken bank du har.

Kan jeg få penge tilbage for en returordre betalt med tilgodebevis?

Nej. Er en ordre helt eller delvist betalt med et tilgodebevis/værdikupon udbetales beløbet ikke, men genudstedes kun mod et gebyr.

Jeg har modtaget den forkerter vare - hvad gør jeg?

Der kan ske fejl på lageret – ligesom alle steder – men dette er uhyre sjældent. Skulle du modtage det forkerte produkt, tag kontakt til os på mail og send et billede af det produkt, du har modtaget, så vi kan sætte gang i processen om at gensende det korrekte produkt.

Hvornår bliver min reklamation behandlet?

Reklamationsprocessen tager typisk imellem 1-3 uger, før en sag er færdigbehandlet.

KUNDESERVICE

Hvornår kan jeg forvente svar på min mail?

Afhængigt af travlhed og sagens natur, bestræber vi os på at svare din mail senest i løbet af en uge.