Handelsbetingelser

Betaling

PanzerScreen skærmbeskyttelse modtager betaling med VISA, VISA Dankort, VISA Electron, Mastercard  og JCB.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes, dog ikke hvis der betales med mobil betaling

PanzerScreen krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende fx. hackere ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.

Levering

Alle forsendelser sker ved Post Danmark
Bestillinger som modtages på hverdage før kl. 17.00 bliver afsendt samme dag.
PanzerScreen kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender PanzerScreen naturligvis en ny leverance uden beregning.

Reklamationsret

PanzerScreen yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke knust glas, skader eller slitage.

Reklamation skal forgå inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter man har konstateret fejlen eller manglen.Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder PanzerScreen returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: kontakt@tmtrade.dk

Varereturnering foregår til vores adresse som du kan se her– bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Ved montage af PanzerScreen er du selvfølgelig ikke garanteret at din skærm ikke kan blive beskadiget, eller ødelagt – Det forbedre blot din skærms modstands-dygtighed. Herfor kan vi ikke gøres erstatningsansvarlige for eventuelle ødelagte, beskadiget eller andre skader på skærme eller mobiler.

Din reklamationsret frafalder ved ibrugtagelse af produktet, og vi erstatter ikke PanzerScreen som er ødelagt eller beskadiget grundet forkert håndtering. Derfor bør du altid følge monterings-vejledningen og håndtere det i rolige og renlig omgivelser for optimal udnyttelse. Er produktet fejlbehæftet skal du omgående kontakte os, og undlade montering af produktet for en evt. ombytning.

Ved returnering, refunderes portoen ikke, og ved ordre med fri fragt vil der blive modregnet 39 kr. i porto i det krediteret beløb.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og PanzerScreen har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand, og varen må ikke have været monteret. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Fortrolighedspolitik

Panzerscreen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.
Enhver tvist mellem PanzerScreen og kunden er underlagt dansk lov.

Forbehold

Vi tager forbehold for, at produktbillederne kun er vejledende, udsolgte varer, og forkert opslået priser.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Reklamations afdl. v/ TM Trading ApS. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.