Procedure for returnering & Reklamation

Returnering & Reklamation

Returnering

Har du fortrudt dit køb hos os, så kan du naturligvis sende det tilbage til os indenfor 14-dage efter dit køb, så længe dit produkt ikke er taget i brug.

Al returnering skal ske med et pakkefirma som tilbyder Track & Trace samt omdeling på deres forsendelser. Hvis returvarer bliver returneret med ex. brev post eller andre former for ikke-tracebare forsendelser tager vi intet ansvar for modtagelse af følgende, og kan ikke drages til ansvar for ikke-modtagne forsendelser.

Ved returnering skal vi kontaktes før returneringen finder sted pr. mail / kontaktformular

Returnering sker til vores servicecenter:

TM Trading ApS

Jeppe Åkjærs vej 29

9200 Aalborg

Reklamation

For at kunne gennemføre din reklamationssag bør du tage stilling til følgende:

– Er dit produkt ibrugtaget eller ikke?

– Uåbnet stand

Hvis dit produkt ikke er ibrugtaget kan dette blot returneres til vores servicecenter:

TM Trading ApS

Jeppe Åkjærs vej 29

9200 Aalborg

Retur pakker skal sendes som pakkepost med omdeling – Er din pakke sendt uden omdeling
modtages den ikke, og ligeledes fraråder vi al returnering med brevpost, hvis dette alligevel vælges sker dette udelukkende på eget ansvar.

– Ibrugtaget produkt

Hvis du har ibrugtaget dit produkt, fjernet eventuel beskyttelsesfilm eller lignede er der et par punkter du skal være opmærksom på før en reklamation kan effektueres. Ved returforsendelser med reklamation for øje vil vi gennemgå det returneret produkt – Skyldes reklamationen eksempelvis forkert på-montering, manglende afrensning af skærmen eller andre fejl før monteringen ex. PanserGlas regnes dette ikke for værende en reklamation.

Ved reklamations forsendelser skal det returnerede produkt sendes som pakkepost og med omdeling – Er din pakke sendt uden omdeling modtages den ikke, og ligeledes fraråder vi al returnering med brevpost, hvis dette alligevel vælges sker dette udelukkende på eget ansvar.

Reklamationer returneres til vores servicecenter:

TM Trading ApS

Jeppe Åkjærs vej 29

9200 Aalborg

Husk at vedlægge ordrenummer, samt årsag til reklamation.

Hvis reklamationen gøres gyldig vil vi refundere forsendelses omkostninger svarende til billigste mulige måde for en sådan pakkepost forsendelse. Pengene vil blive refunderet indenfor 14-dage efter modtagelse.

Alle returneringer- og reklamationer skal sendes retur i den modtagne og originale emballage.