Returnering & Reklamation

Vi vil gerne sikre den bedst mulige handel mellem os og vores kunder. Derfor sørger vi jævnligt for at foretage stikprøver på vores varer samt kvalitetstests. Når vi udvælger vores produkter, går vi efter de bedste produkter til prisen. Alt i alt søger vi at levere den bedste kvalitet til vores kunder. Vi vælger trods alt kun de produkter, som vi selv ville bruge til vores telefoner.

Skulle uheldet alligevel være ude, kan du følge anvisningerne for reklamation herunder. Vælg anvisningerne for reklamation, hvis produktet havde fejl ved levering eller ikke har kunne holde sig inden for den 2-årige reklamationsgaranti, der gælder alle varer købt og betalt i Danmark.

Er du kommet til at bestille den forkerte vare, eller har du ved en fejl modtaget et forkert produkt? Måske har du i virkeligheden fortrudt dit køb? Så læs venligst vores anvisninger for returnering af varer.

Ved returnering / reklamation skal vi kontaktes. Oplysning om returnering / reklamation af varer finder sted pr. mail: klik her

Husk at følge vores anvisninger nøje, så du ved, hvordan du bedst muligt tilbageleverer dine fortrudte eller fejlmeldte varer til os. Følger du ikke vores anvisninger, risikerer du, at vi ikke kan drages til ansvar for bortkomne varer eller varer, der er gået i stykker undervejs i leveringen.

Har du fortrudt dit køb hos os, så kan du naturligvis sende det tilbage til os indenfor 14-dage efter dit køb, så længe dit produkt ikke er taget i brug. Betragter vi varen som brugt, betyder det, at du ved fortrydelse af købet kun får en del, eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen ved returnering.

For at din returnering er gyldig, skal varen og varens emballage, være i uåbnet og ubrudt stand. Manglende original- eller beskadiget emballage udgøre væsentlig værdiforringelse, og kan medføre afvisning af returnering. En afvist returnering kan sendes retur for 49 kr. eller afhentes på vores lager.

(skærmbeskyttelse og covers der sendes i blister indpakning, må ikke bære præg af at have været brugt, eller ibrugtaget)

Al returnering skal ske med et pakkefirma, som tilbyder Track & Trace samt omdeling på deres forsendelser. Hvis returvarer bliver returneret via andre former for ikke-tracebare forsendelser, tager vi intet ansvar for modtagelse af produktet, og vi kan ikke drages til ansvar for ikke-modtagne forsendelser.

Vigtigt: Alt returnering bør ske med track and trace. Det er afsenders ansvar at sørge for, at pakken når frem. Returforsendelser må ikke ske med DAO, da DAO ikke leverer til erhverv.

Fortrydelsesretten frafalder desuden hvis..

Såfremt forseglingen/emballagen brydes, frafalder fortrydelsesretten grundet hygiejne mæssige årsager. Du kan derfor ikke bryde forseglingen på f.eks. et headset og gøre brug af returretten efterfølgende, da et hygiejneprodukt ikke kan sælges igen.

Ved returnering skal vi kontaktes før returneringen. Oplysning om returnering af varer finder sted her.

Returnering sker til vores servicecenter:

Dansk Ehandel ApS
Restrup Kærvej 80
9240 Aalborg

Husk at afsende pakken forsvarligt. Det betyder, at du som minimum skal sende den i henhold til de retningslinjer det valgte fragtfirma har. På den måde sikrer du, at pakken ikke beskadiges undervejs i leveringen.

Inden du returnere dit køb. så bedes du udfylde denne formular

Reklamation & Retur

For at kunne gennemføre din sag skal du tage stilling til følgende:

  • Er dit produkt taget i brug eller ej?
  • Er dit produkt i en åbnet tilstand?

Hvis dit produkt ikke er taget i brug, og er i en uåbnet tilstand, kan det blot returneres til vores servicecenter:

Dansk Ehandel ApS
Restrup Kærvej 80
9240 Aalborg

Ved reklamation skal vi kontaktes. Oplysning om reklamation af varer finder sted på mail: klik her

Returpakker skal sendes som pakkepost med omdeling og Track and Trace funktion. Er din pakke sendt uden omdeling modtages den ikke. Derfor fraråder vi også al returnering med brevpost, da der herved ikke er mulighed for Track and Trace funktionen. Vælger du alligevel at sende din vare retur, sker dette udelukkende på eget ansvar.

Ibrugtaget produkt

Hvis du har taget dit produkt i brug, fjernet eventuel beskyttelsesfilm eller lignede, er der et par punkter, du skal være opmærksom på før en reklamation kan effektueres. Ved returforsendelser med reklamation for øje vil vi gennemgå det returneret produkt. Skyldes reklamationen eksempelvis forkert montering, manglende afrensning af skærmen, eller andre fejl før monteringen af eksempelvis skærmbeskyttelse, regnes dette ikke for værende en reklamation, men en håndteringsfejl.

Ved reklamationsforsendelser skal det returnerede produkt sendes som pakkepost og med omdeling. Er din pakke sendt uden omdeling modtages den ikke, og ligeledes fraråder vi al returnering med brevpost. Vælger du alligevel at sende din vare retur via brevpost, sker dette udelukkende på eget ansvar.

Reklamationer returneres til vores servicecenter:

Dansk Ehandel ApS
Restrup Kærvej 80
9240 Aalborg

Husk at vedlægge ordrenummer samt årsag til reklamation.

Hvis reklamationen erklæres gyldig, vil vi refundere forsendelses omkostninger svarende til billigste mulige måde for en sådan pakkepostforsendelse. Pengene vil blive refunderet indenfor 14 dage efter modtagelse. Hvis ikke reklamationen gøres gyldig, kan vi i nogle tilfælde opkræve et service gebyr på 749 kr. – Er reklamationen gyldig vil i så vidt muligt omfang forsøge at udbedre fejlen eller ombytte produktet.

Når der indsendes en reklamation skal der kun medsendes det produkt som det drejer sig om, og ikke tilbehør som fx kabler og adaptere mv. Medsendes dette alligevel kan vi ikke holdes ansvarlige for fejl og mangler på dette.

Har du yderligere spørgsmål, bedes du kontakte os her

Alle returneringer- og reklamationer skal sendes retur i den modtagne og originale emballage.